Jag är bara så...

Trött...
Trött på vintern
Trött på mörkret
Trött på kylan
Trött på att känna mig hjälplös
Trött på alltid måste kämpa
Trött på att vara trött
Trött på att gråta
Trött på ovissheten
Trött på att inte kunna planera framåt
Trött på att inte kunna göra allt man vill göra- stora saker som små
Trött på att diska
Trött på att laga mat
Trött på att städa
Trött på att inte kunna sova
Trött på hopplösheten
Trött på att inte veta vad jag ska göra


Vilket tröttsamt-inlägg.. Men jag är bara sååå trött.

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Kram!!! "Han ger mera nåd när min börda blir större.. när kraften är tömd fastän dag ej är slut, vår Fader då endast börjat ge ut...
StyrkeKram

2017-02-09 @ 07:02:45
Postat av: Henrietta

Hoppas allt ar okej!! Kram

Svar: NU äntligen är allt OK! 😃🙏 Kram
loppansworld.blogg.se

2017-02-26 @ 19:04:50
URL: http://henriettav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0