Mellonörd nr 1

Ja, jag erkänner... jag är väl en riktig mellonörd! Det är så dåligt så det blir bra på nåt sätt. Är så mycket mer runtikring som gör det. 
 
Anyhow, fastnade nu på denna sida...
http://www.oppetarkiv.se/etikett/titel/Melodifestivalen/
...och ooOj vilka minnen som kommer tillbaka! Haha, jättekul att kolla tillbaka. Vissa kommer man inte alls ihåg, vissa kan jag förvånadsvärt texten till på låtar jag inte hört på över typ 20år(!!) Vilka kläder folk har haft, vilka stilar... haha!
 
Tror det var 1995 som programledaren sa nåt i stil med, "ja tänk om typ 20 år, då sitter folk väl och skrattar åt oss..." haha!
 
*walking down memorylane*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0