Vaxholm

Hemkommen från en härlig men intensiv konferens med min avdelning. Vid lunchtid i tisdags efter en visning av en av våra dokumentärer vi ska sända åkte vi alla i bilar ut till Vaxholm och checkade in på Vaxholms hotel. Inte helt fel med det läget och den utsikten. Vädret kunde vi inte heller klaga på med över 20 grader och strålande sol. Många möten och workshops blandat med massa god mat och trevligt sällskap för den delen. Hamnat i ett riktigt härligt gäng. Bra avdelning! Dock var man rätt slut igårkväll när man kom hem. Har vart två intensiva dagar. 

Inte helt fel utsikt från mitt hotellrum..:)





Här bodde vi..:)

Fina Vaxholm!


Var lite seg i morse och känner mig helt slut nu... Jag har inte riktigt tid att vara borta två dagar känns det som. Idag har kag haft så mycket att göra! Varit super stressigt hela dagen. TGIF tomorrow! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0