Nice surprise! :)

Sov inget vidare natten till idag. Sov knappt alls för den delen...:( Sen var det mycket på jobbet. Stress är bara förnamnet. När jag slutade såg jag att hubby skrivit till mig och bad mig ringa honom när jag slutade. Visade sig att han var utanför jobbet... Med en buket röda rosor! :) Vilken underbar överraskning! Visade runt honom på jobbet innan vi gick runt på stan och kikade i lite affärer. Sen blev det middag på London. Myskväll. Precis det jag behövde efter en taskig natt och lång dag på jobbet. 

Nu är väskan packad för imorgon ska jag på konferens med jobbet. Kommer tillbaka på onsdag så är inte borta så länge. Är mycket på gång nu i september. Ännu en konferens i slutet av månaden-2dagar samt en UR dag- en heldag ute på Värmdö samt ute till sjöss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0