Glass i stora lass och allt annat!

Ett litet livstecken kommer här:) 

Ja jeez, vart ska man börja... Har inte riktigt hunnit med känner jag. 

Får köra lite punkt-vis så jag någorlunda kan komma på vad som hänt den senaste tiden. Here we go!

-Sthlm filmfestival mingel med NonStop Entertainment på Berns
-AW med tjejerna på jobbet
-Housewarming party
-Tripp till Malmö och hälsade på kära Sanne samt Marie (USA kompis) och Johannes. 
-Dagstripp till Köpenhamn 
-Köpt bil
-Roadtrip från Malmö och hem med ett stop där vi överraskade syrran med familj:)
-Myst med mamma och pappa
-Bakat
-Ätit mycket glass (Ben&Jerry's)
-Fastnat för "The walking dead"
-Middag med Emma och Katrin (katten), två gamla aupair kompisar.
-Middag med Ida, ännu en USA-kompis
-Brorsan har gått och förlovat sig så snart vankas det bröllop!
-Blivit lite shopping
-Har haft inneboende 
-Fått mitt kontrakt förlängt lite längre (skulle gått ut sista december)
-Åker till IDFA (International documentary film festival Amsterdam) snart med jobbet :)
-Hubby åker iväg nästa lördag (till vårat andra hem) och jag vill följa med!!! (men jag får iallafall åka till Amsterdam under tiden han är borta så jag ska väl inte klaga. Blir gräsänka för ett litet tag iallafall.

Jag har vart jättedålig på att ta kort, men här kommer några iallafall! :)

Mmmm!!

Nyhavn- Köpenhamn 

Churros... Yummie!!!!


Sanne, Marie och Johannes på La Mesa! :)


Eating Danish cookies in Denmark!

After work!

På Berns :P


Brorsan och hans Nancy

På cache-jakt med pappa i Uppsala 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0