Amsterdam och IDFA!

Ja nu är det lite mer än en vecka sen jag kom hem från Amsterdam. Hade några spännande dagar där nere. 

Åkte ner på söndagen den 23:e, efter inte alltför mycket sömn natten innan. Kom hem lite senare än planerat från min jobbarkompis 40års fest.  Höll på att glömma passet. Bra Johanna. Landade i ett soligt +13 gradigt Amsterdam. Inte helt fel, bättre än Sverige..;) Vi var fem personer sammanlagt från jobbet som var där samtidigt. Jag bodde på samma hotel som min chef. Dock såg jag knappt till henne speciellt mycket. Hann med att utforska staden, titta på en hel del filmer, träffa distributörer, bl.a. en del som jag har massa mailkontakt med. Kul att få ett ansikte till vem man alltid skriver till..;) Ätit massa gott och träffat massa folk.  

Det var första gången jag var till Amsterdam. Gillar den staden. Väldigt mysig, med kanaler nästan överallt. Stort utbud av restauranger-sånt gillar jag! Hålländarna verkar väldigt trevliga. De jag stötte på iallafall..:) En riktig cykel-stad. Det var cyklar överallt! Dock körde de lite som galningar ibland, så det gällde att man var vaken och på sin vakt..:P Nåt jag inte gillade dock var lukten. Ni vet, Amsterdam. Det gick verkligen inte att undgå den för fem öre.  Men om jag bortser från lukten så gillade jag Amsterdam skarpt! :)

 :)




















Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Superhärliga bilder ju!

Svar: Vad glad jag blev:) Kul att du tycker det.. Tack!
loppansworld.blogg.se

2014-12-12 @ 13:15:39
URL: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0