Doften av...

...sommar Sverige. Den är ju bara helt magisk. I think I'm in löööve. Allvarligt, jag önskar verkligen jag kunde förmedla  den underbara doften av sommar Sverige genom skärmen, men det är ju tyvärr rätt omöjlig. Den är så frisk och ren. Doften av blommor och bin, träd och nyklippt gräs. Folk som grillar och man hör ständigt fåglarna kvittra och hur de sjunger för fullt. Jag kan komma på mig själv att bara stanna upp och andas in denna ljuva sommar doft. Ett ord, magiskt. 

Jag kommer ihåg när man brukade åka hem på semester till Sverige på somarna. Man lämnade ett fuktigt och kvavt NYC och kom till den friska svenska sommarluften. Komma ut från Arlanda och andas in den svenska sommarluften var bara helt underbart. Den känslan har jag typ hela tiden nu, varje dag...:P Helt underbart! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0