Pink lady!



Just nu är jag lite av en pink lady märkte jag. Har min underbart sköna rosa pink tröja samt mina pink pink PJ's på mig nu, myyys..:) Kom precis hem från Kista. Va där med Sara och Mattias, åt god mat och gick på bio.

Gårdagen började inte så bra. Hade knappt sovit nåt på hela natten, upp och jobba vid 9am (jobbade hemifrån) och hade världens huvudvärk. Men så just igår bestämde grannarna att de skulle renovera sitt kök, vilket är vägg i vägg med oss. Det lät som dom var i våran lägenhet och rev/borrade och hade sig. Vilken arbetsro. Var måttlig koncentrerad kan jag säga. Dagen slutade mycket bättre, tack och lov. Vi fick för oss att vi ville grilla till middag. Tror vi åkte Stockholm runt på jakt efter en grill samt tillbehör. Är man envisa så är man.. Haha. Få tag på en grill verkade vara svårare än vi först trodde, då det fortfarande är för tidigt för the grill season. Det räknas fortfarande som att det är vinter och att affärerna inte får in de förren om några veckor. Men som sagt, skam den som ger sig. Vi hittade vår grill till slut och middagen blev klar vid 11pm-ish.. Haha! Vilken kväll! Fick dessutom en bukett röda rosor och ett paket med semlor som vi delade på...:) 





Som sagt, mycket bättre avslut på dagen än början..:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0