Klassträff!!

Ikväll ska jag på klassträff. Det är nu 15år sen vi gick ut 9:an... 15år sen(!!), lite sjukt! Dessa personer har jag gått tillsammans med sen 1:a klass. Vi har ju praktiskt taget växt upp tillsammans. Har upplevt mycket tillsammans... Det har vart kärlek, bråk, skratt, resor.. Ja, you name it. Man hinner med en hel del på 9år. Nu kommer ju inte alla komma, tror det är rätt svårt att få till en dag då verkligen ALLA kan, men jag tycker det ska bli kul ändå och träffa de som faktiskt kommer. Vissa har jag inte sett på evigheter!


Jag och två klasskompisar i 1:an eller 2:an...:P

På klassresa i 9:an på väg upp till vulkanen på Teneriffa!

Så man såg ut..haha! :)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh, vad roligt! Nästa år blir det 10 år sen jag gick ut nian, usch alltså vad tiden går.. Phew..

2014-03-02 @ 03:28:00
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0