Mister French

I onsdags efter jobbet mötte jag upp tjejgänget från jobbet för middag på Mister French som ligger på Skeppsbrokajen. Väldigt mysigt ställe med underbar utsikt samt trevligt sällskap. Den ena tjejen är på mammaledighet då hon för fem veckor sen fick en liten tjej som heter Liona. Hon kom dit en vända för att säga hej och visa lilltjejen. Sååå liten och så söt. Tiden bara sprang iväg, as usual. Kom hem rätt sent och var en aningens trött morgonen efter jag jag skulle till jobbet. Oh well. Tror jag tog igen sömnen inatt. Däckade på soffan (som vi alltid har en tendens att göra på fredagar numer). Som som en stock och vaknade sisådär 12 timmar senare... Gött. 

Idag är det Chile vs Brasilien, sen är det Pearl Jam konsert på friends arena!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0