Tjejhelg i Malmö!

Kom just på att jag glömt skriva om tjejhelgen nere i Malmö första helgen i juli. Here we go!  På fredagen den 4:e juli var det då äntligen dags för en tur ner till Malmö och hälsa på finaste Sannebanne. Även fast man bara ska vara borta en helg är det hur svårt som helst att packa. Iallafall om du heter Johanna. Man vet ju faktiskt inte vad man kan behöva ha med sig beroende på vad man gör och vädret. Jag mötte upp Johanna på Bromma flygplats då hon flög ner från Sundsvall, så tog vi flyget ner tillsammans. Kändes lite som att vi skulle åka utomlands eftersom jag aldrig flugit inrikes i Sverige förut. Så att flyga förknippar jag med att åka på semester utomlands (förutom när jag åkt till NYC då det kännts mer som att åka hem..:P). Konstigt att inte ha med passet...haha! Anyhow, flygresan tog bara 55min. Super smidigt!
 
Vi fastnade visst lite i affärer på vägen ut från gaten. Slutade med att både Johanna och jag köpte oss en varsin swedish jersey.. Har alltid velat haft en och nu äntligen! :P Sen fick vi för oss att sätta på oss dom när vi gick ut till Sanne som väntade på oss. Kände oss verkligen som turister... Haha! Att vi dessutom möttes av en nästan liten tropisk hetta gjorde det ju att det ännu mer kändes som vi var utomlands.
 
Helgen bjöd på många skratt, turistande, ätande, dans, sol, grillning, beachvolleyboll, Köpenhamn, mycket gående, inte för mycket sömn, fotboll,  tjejsnack och myyys! Saknar mina tjejer redan!
 
Här kommer helgen i bilder:)
 
Rundvandring på Malmös gator och torg samt lunch i solen..:)
Beachvollyboll och grillning i västra hamnen! Underbar kväll som dock slutade med fotboll och till slut live band..:)
 
Dagstrip till Köpenhamn...:)
Nog för att jag visste att sjöjungfrun inte skulle vara speciellt stor, men SÅ liten trodde jag inte...:P
Tacomys, glass i solen! :)
 
 
Vad jag önskar att vi inte bodde så långt ifrån varann!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0