Thunder buddies!

Dagen verkade lovande. Det var varmt när jag åkte till jobbet.. Solen lös och det blev varmare och varmare. Jag satt ute och åt lunch i solen... Sen satt jag kvar ett tag och bara njöt av att äntligen få lite sol och värme. Riktigt varmt blev det. Gick sen in och fortsatte jobba och helt plötsligt ser jag något som blinkade till utanför. Jag sitter precis vid ett jättestort fönster. Trodde först det var en blixt.. och mycket riktigt för sekunderna senare brakade åskan lös och hela himlen öppnade sig. Det haglade så det var alldeles vitt ute. Man kunde nästan tro att det snöade. Sen kom regnet. Det mullrade rätt bra. Fick då ett sms av hubby med denna bild..:)


Efter ett tag slutade det lika fort som det började. Har hört att det ska bli varmt i helgen. Sweet..:)

När jag kom hem möttes jag av dessa finingar..:)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Fina blommor! Låter som typiskt svenskt sommarväder :D

Svar: Haha, eller hur. NU äntligen verkar sommarn äntligen kommit! 28 grader och sol..:) hoppas det håller i sig resten av sommarn nu bara! :D
loppansworld.blogg.se

2014-07-06 @ 09:23:52
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0