Birthdays!

 
I tisdags fyllde min kära pappa år. Han fyllde nästan 60...:P Efter jobbet åkte jag och hubby hem till mina föräldrar för lite födelsedagsfika. Hela grannskapen dök även upp strax efter vi anlänt. Vad skönt det var att kunna vara med, att vi då kunde ta oss dit och hem själva. Det känns verkligen som man är i en annan värld när man kommer dit. Countryside AB. Det är så väldigt lugnt och skönt, riktigt avslappnade där. Tycker inte mina föräldrar ska fylla mer år eller bli äldre. Dom får helt enkelt stanna där de är nu. Åh, tänk om det kunde vara så...:) Önsketänkande, I know...
 
Min fina pappa!
Någon njuter av lugnet..:)
 
Och igår vad det en annan födelsedag. Nämligen mina nephews! De fyllde hela fyra år, buspojkarna delux! :)
Stort grattis från moster!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0