The wolf...

I tisdags var jag och några tjejer från jobbet på bio. Men först var vi ut och åt och bara snackade, alltid lika kul med lite tjejsnack! :) Dock var filmen ingen höjdare... Riktigt dålig tyckte jag om jag får säga det själv, inte en film i min smak alls. Visst var den väl bra gjord och har många skickliga skådespelare, men annars... nää!! Fanns inget som roade mig direkt och det var mer intresserad av allt annat utom filmen.. Filmen var tre timmar och jag pallade verkligen inte sitta kvar till slutet. Jag brukar ALLTID se klart en film jag har börjat kolla på oavsett om den är bra eller mindre bra. Men denna, kunde verkligen inte care less. Efter typ halva tiden hade jag fått nog, och jag va inte den enda... Kände inte för att slösa bort ännu mer tid på denna film samt att man då skulle kommit hem väldigt sent... Vad den filmen gav mig var huvudverk och nästan lite illamående. 

Speaking of something completely different... Idag fick denna lilla pink-thing följa med mig hem..:)
 I morgon är det nämligen dags för mitt första danspass. Åh vad jag ser fram emot det! Ska bli så kul! :)

Annat som är kul är att jag har fått en jobbintervju på onsdag... Spännande spännande!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0