Why...

Jag ber om ursäkt i förväg om jag klagar här nu, men jag orkar inte med detta längre!!! Kan jag inte bara få sova en hel natt utan att vakna upp av hosta, igentäppt näsa så man inte kan andas eller annat! Jag är inte ofta sjuk (tack och lov) och hoppas it stays that way. Jag måste dock säga att jag troligtvis är världens otåligaste sjukling. Självklart går man alltid och blir sjuk när man inte har tid att bli sjuk.. Har man nånsin det egentligen, tid att bli sjuk? Kommer väl alltid rätt olägligt. Men, om jag ser det från den ljusa sidan så hade det kunnat vara värre! Jag har inget tålamod att att bara ligga och ta det lugnt, att inte göra nåt. Don't give me wrong, jag älskar ibland av att bara slappa och inte göra nånting, MEN då är det på mina villkor och då väljer jag det själv av fri vilja. Nu blir man ju nästan tvingad till det för man inte har nån ork heller att göra annat. Ok om det är för en dag då, det kan jag stå ut med..:P men måste det dra ut på tiden?! Jag har ledsnat på detta nu.. orkar inre mer nu. Jag vill bli frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0