Idag har jag en "saknar USA-dag"

Ja, idag verkar jag sakna USA lite extra mycket. Självklart tänker man bara på allt det som är bra USA och allt man saknar och förtränger allt det mindre bra. Dagar som denna är allt bättre med USA. Har suttit och kollat på alla bilder/videoklipp från USA jag har på mobilen... o ja, längtar jag tillbaka. Jag vill tillbaka nu! Vill ju vara i USA istället för här... Frågan är ju om det skulle vara så mycket bättre ändå för man har ju alltid sina ups and downs oavsett vart man befinner sig. 

Tror det var en bild jag såg på Facebook som triggade min "sakna USA-dag" idag.. Ingen speciell bild egentligen, en bild på svärmor som stod ute vid min fina fina bil som var halvt begraven i snön. Åhhh, min fina bil!!!! Saknar svärisarna.. Dom är ju så snälla!! Saknar Norwalk... NYC... Allt man gjorde.. Så mycket jag saknar just i detta nuet. Lite löjligt att en liten bild kan trigga sånna här tankar och känslor... Men, så är det and I can't help it.






Kommentarer
Postat av: Anonym

åh Johanna, jag hade också en saknar-dag häromdagen. Saknade Sverige. Det är ju så att vi kommer sakna var vi än bor. Det är som någon skrev på min blogg, att en har liksom två hem. Hoppas saknade gick över.

2014-02-18 @ 20:34:31
URL: http://jennyimaine.wordpress.com
Postat av: Ida och Amanda

Superfin blogg!

Svar: Tackar tackar!! :)
loppansworld.blogg.se

2014-02-26 @ 09:17:25
URL: http://idaoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0