Food coma

Igår efter middagen var vi båda helt knocked out. Slocknade strax efter 8pm... och det var det för den dagen. Helt däckade, båda två. Kan ju även ha nåt att göra med att jag inte kunde sova nåt natten till igår. Inte hubby heller för den delen. Ingen hit alls. Jag var så nära att ringa och sjukanmäla mig igårmorse, så out of it var jag. När jag väl skulle upp gjorde det ont att ha ögonen öppna. Jag var så trött och hade gjort allt för att få sova lite. Men jag lyckades ta mig till jobbet. Kände mig som en halvt levande zombie, och så säkert ut som en också..:P Det blev en lång dag på jobbet, mycket att göra (självklart en dag som denna) med världens huvudvärk. Jag fick verkligen kämpa för att stay focused! 

Slocknade som sagt på soffan igår, båda två. Vaknade till vid 1am, gick och borstade tänderna samt bädda sängen och kröp ner under täcket... Kunde inte somna om igen. Suck. Somnade inte förren efter 5 närmare halv 6. Kul. Hade världens konstigaste dröm dessutom den lilla sömn jag fick. Hade en workshop hela förmiddagen på Villa Källhagen. Jättefint ställe! Jag var där men ändå inte där kändes det som. Jobbig dag. Nu på eftermiddagen hade vi dessutom ett långt möte och det kändes som allt gick in i ena örat och ut i andra på samma gång. Än en gång fick jag kämpa för att hålla ögonen öppna. Inte kul alls. Måtte jag få sova bra inatt. Nog för att jag längtar efter sängen och skulle säkert somna så fort jag kommer hem så kommer jag ändå pallra mig iväg till dansen! Sen kommer jag med största sannolikhet att stupa i säng! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0