Fel tidzon!

Jag har märkt att även fast det snart gått ett år sen vi kom till Sverige så känns det som jag fortfarande är kvar i tidzonen i CT. Speciellt när det kommer till att ringa folk. Min första tanke är oftast att, nu får jag vänta tills imorgon att ringa då det är försent nu. Nu sover väl Sverige. På veckodagarna är det svårt då man jobbar hela dagarna och när man väl kommer hem, ja, då är det försent. Det är just då (på veckodagarna) jag oftast slungas tillbaka till USA tid. Det är lite lättare på helgerna att ringa...:P Nu är ju inte jag en "telefonmännska" som ringer väldigt mycket och pratar super mycket i telefon. Klart jag pratar om nån ringer, men jag är mer en sms-människa än ring-människa... Om nu det make any sense?! Men när det väl kommer till att jag ska ringa, ja då är jag oftast fortfarande kvar i tidzonen i CT... Sex timmar bak. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0