Ett skepp kommer lastat...

...eller nja, men ett paket skickades med posten..:) Fick nämligen ett väldigt efterlängtat paket från fina Johanna som köpte hem lite grejer till mig från USA när hon nyligen var tillbaks på semester. Tänk vad ett sånt litet paket gör en glad! Förut blev man helt överlycklig när man fick paket från sverige, nu är det tvärtom..:P Så nu klarar jag mig ett tag till...:) 

När hubby kom hem från SFI ikväll hade han med sig lite gotta..:)

Andra semlan för mig iår... Dom är ju bra för goda, men oj så mätt jag är nu! Kom förresten på det att jag har nollkoll på när semledagen är..(!!) Har kanske vart borta lite för länge...:P


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ah, vad gott med semlor! Semledagen e ju olika varje ar men i ar e den nu pa tisdag den 4:e mars sa da ska jag baka semlor :)

Svar: Ahh, så bra. Tack, då vet jag! Då får det bli en till semla då...:)
loppansworld.blogg.se

2014-02-26 @ 02:34:17
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0