Det går mot ljusare tider...

...bokstavligt talat. Änteliiiigen! Det är ljust när jag åker till jobbet och numer är det inte riktigt helt mörkt när jag åker hem från jobbet..:) (dock är det fortfarande mörkt när jag kommer hem, men det ändras väl snart också..:) 

Igårkväll vid 8-tiden tänkte jag bara lägga mig ner i 10-15min och vila lite. Mina ögon gjorde ont av att ha öppna. Det blev 15min till, och sen 15min till... Minuterna blev till timmar och sen vaknade jag av att klockan ringde imorse. Kändes som jag gärna hade sovit längre, typ en vecka eller så. Jag känner mig helt slut. Mentalt utmattad. Tror det har mycket med jobbet att göra.. Nog för att det kan vara stressigt ibland, det erfarar väl alla nångång och det dör man väl inte av. Men nu har det varit väldigt stressigt konstant under en väldigt lång period. Jag känner att det börjar ta på en. Sen gör säkert mörkret en del samt att man alltid har jobbsökandet som ligger och nafsar en i bakhuvuet hela tiden. Både för hubby och för mig... något jobbigt. Hoppas det vänder snart! Känns som vi behöver se ljuset även där..

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas att det ljusnar snart, både mentalt och utomhus!

Svar: Tack!! :) Det gör jag verkligen med!
loppansworld.blogg.se

2014-02-15 @ 08:14:22
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0