TGIF

Har varit riktigt snurrig på dagarna den här veckan, så fredagen kunde inte kommit lägligare..:)

Åkte iväg på en liten kryssning i tisdags, hubby och jag. Lite vardagslyx..:) 

Igår efter jobbet åkte jag hem till min jobbarkompis. Skulle hjälpa henne med en grej som har med engelska att göra. Blev bjuden på middag och blev kvar rätt sent. Kände att man blev allt tröttare och flamsigare ju senare klockan blev, men vi hann klart. Ska gå igenom det igen nästa vecka bara för att dubbelkolla. Sen var hon så snäll och skjutsade hem mig. 

Ikväll gjorde vi guacamole och kollar på netflix. Mysfredag.

Kunde inte hålla mig, men dessa fick följa med mig hem från taxfree butiken på båten. Love'em! Är ju inte varje dag jag går och köper mig en massa parfymer och min tog precis slut.. Perfect timing;) En liten tidig födelsedagspresent till mig själv.. Haha..;)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Mysigt med kryssning, älskade alltid det när jag var yngre, har inte åkt på massor av år nu dock.. Måste nog ta med Curtis på det nån gång..

2014-08-23 @ 16:47:04
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0