Tack snälla du!

Var inne i stan och strosade lite idag. På måndag drar dansen igång och jag kände att jag behöver fylla på min träningsgarderob (om jag nu ens har en och kan kalla det för det..:P) Hittade ett par sköna skor på stadium som satt som gjutet på mina fötter, så dom fick snällt följa med mig. Kollade i lite andra affärer och provade kläder och rätt som det är inser jg att jag inte har stadium påsen med mig... Mitt klantiga nöt!!!!! Jag började kolla runt och frågade tjejen vid omklädningsrummet om någon lämnat in en stadium påse.. Nope. Suck. Kände hur hjärtat bultade och lite av paniken började närma sig... Så typiskt klantigt av mig. Nu var det ju inte nån liten småsak jag tappat bort som knappt kostar nåt, utan ett par skor!!! Blev både arg och ledsen på mig själv när jag försökte gå tillbaka den väg jag tidigare gått för att se om jag glömt kvar den på vägen nånstans. Frågade några kassörskor på vägen men inget. Sen hör jag tjejen som jobbade vid omklädningsrummet jag först frågade att hon nämnde nåt om en stadium påse. Sekunden senare möter hon min blick och och säger högt "där är hon" och pekar på mig.... Åhhh så glad jag blev. Jag fick tillbaka min stadium påse med mina kära skor i. Kag drog en lättnads suck. Lyckan var total!!! Tänk att det finns hop om mänskligheten. Underbart att det finns ärliga människor. TACK snälla du som lämnade in påsen!!! You made my day.

Sååå glad att dessa kom till rätta till slut! :)

När hubby slutat jobbet mötte jag upp honom på brommaplan där vi gick till "våran" Kinarestaurang. Kinamat till middag. Gott. Proppmätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0