Västafrikansk dans!!

Nu har jag äntligen ryckt tag i mig och börjat tränat!! Det är ju så att vi har friskvårdsbidrag på jobbet. Om man har jobbat mindre än 6mån får man 750:-, mer än 6mån 1500:-. Dessa pengar kan du använda till att börja träna på vilket gym du vill i stort sett. Ta olika klasser, få massage och massa annat. Kan hända att man kan få lägga till lite ur egen ficka beroende på vad man väljer att göra. Eller så man man få gymkort till företagets egna gym som SVT, SR och UR har tillgång till. Ser ut som vilket gym som helst i stort sett. Sen har de även massa olika klasser varje dag, fem dagar i veckan man kan välja bland. Sen får vi även ta en arbetstimma och träna på där om vi vill... inte helt fel!! :) Så idag passade jag på att gå på "Västafrikansk dans". Det är en av mina jobbarkompisar dom håller i den och hon har pratat så mycket om denna klass så jag var bara så illa tvungen att testa på ..:) Hon var jätte duktig och det var jättekul!!! Men kan säga att det kändes... i hela kroppen!! Inte dålig träning det där vill jag säga! Var def inte sista gången jag gick dit iallefall! :) Imorgon kanske jag dansar lite "Shaboom" igen... Nu ni... nu är jag på gång!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0