Johanna kom hit!!!!

Min gamla au-pair kompis, min gamla friend from college, min USA kompis, min extra syster kom ner och hälsade på helgen som var... Efter lite mer än 6mån var vi änteliiigen reunited igen!! :) Synd att helgen ALLTID ska gå så gräsligt fort jämt, men det brukar den ju göra när man har kul so what else is new....
 
Vi hann med en hel del catching up...:) Satt hemma och pratade till sena natta med lite godis och cola. Sen kom även min kusin över och joinande oss ett tag... trevigt trevligt!! Tog en sovmorgon på lördagen, inte det bästa vädret heller så vi var lite extra sega innan vi kom igång. För in till stan och åt god mat, till följt av lite shopping och promenad innan vi åkte hem och gjorde tacos till middag.. mumma!!!! Svirrade om och åkte in till gamla stan för lite tapas tänkte vi.  Där mötte vi upp hubby och hittade en mysig Irish pub istället. Såg ett annat ställe först med live musik... så äkta irish music kunde man nog inte hitta!! Dock var det packat där inne så de släppte inte in fler, men då hittade vi ett annat ställe som också hade liveband... Fick verkligen flashbacks från O´Neills i Norwalk... och här var vi, jag, hubby och Johanna som så många andra gånger tillsammans på en irish pub... just like back in the good ol´ days! Fastän denna gång var vi i Stockholm, Sverige.... DET var nåt nytt...haha!! Ännu en sen kväll...:) På söndagen tog vi igen för alla dessa "sunday lady walks" we missed out on...haha! Synd bara att det blåste så mycket... menmen! Sen började hon packa ihop..:( Vi akte in alla tre, åt lunch och sen var det hej då...:( Hoppas nu inte att det ska ta 6mån tills vi ses igen då vi äntligen är i samme land igen... (dock med allt för många mil som separerar oss). Men jobbar på att hon ska flytta ner till Stockholm...:) 
 
 
 
 
 
 
 ...och så var det redan torsdag, vilket innebär att det är freeeedag och helg väldans snart...:) Fort veckan har gått!! Hubby ska på konsert efter jobbet med min kusin, själv ska jag på Happy hour med några tjejer från jobbet...:) 
 
Trevlig helg!!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0