Ett paket från USA!! :)

Idag kom ett paket från USA!! En försenad födelsedagspresent. Jag blev helt till mig!! Är helt i extas nu.. Haha!! Tänk vad små saker kan betyda för en!! 

Fick ett bday card from my in-laws och en tröja..:) sen fick jag dessa av hubby:

I'm in cereal heaven!!! Mina favoriiiitflingor!!!! Happy happy!!

Inte nog med det, fick dessa också..:)

Mitt favorit schampo!!! I'm saved!! Mitt som börjar ta slut... Men nu klarar jag mig ett tag till..:) yay!!!!

Asså det kanske är svårt att förstå hur mycket dessa små saker betyder för mig. I know, lite flingor liksom...:P Men det är precis som när man bodde i USA och fick ett paket från Sverige med saker man saknat!! Det är guld värt!!!

Självklart var jag så illa tvungen att ta mig en skål flingor och mjölk... Mmmmm!!!! Kändes lite konstigt dock.. Att äta dom här... Dom hör ju till USA. I know it's weird, men många minnen som kom tillbaka till en nu...


Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Grattis igen och lycka att få paket från USA! Känner verkligen igen din lycka för det betyder så mycket att få paket därifrån och jag kan även tänka mig vice versa när jag kommer dit.

Svar: Tack igen! Absolut!! Det är ju nåt speciellt det där...;)
loppansworld.blogg.se

2013-09-27 @ 19:36:59
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0