Födelsedagsfirande!

Helgen innan jag fyllde år firade vi lite hemma hos mamma och pappa. Jag åkte ut redan på fredagskvällen efter jobbet, hubby kom ut på lördagen. Hjälpte mamma med lite förberedelser och sen kom syrran med familj. Var där ute hela helgen...:) På lördagen dukade vi upp långbord för tydligen skulle det komma en hel del...:P Vid fyra tiden började det komma folk. Blev en hel del faktiskt, fullt hus! Riktigt kul!!! :) Blev riktigt firad!
 
Här kommer några bilder från helgen!  :)
 
Jag och min fiiiina systerdotter!!
Pojkarna älskar hoppborgen!!
Här har vi en vig liten tjej!
Brorsan och kusinen are making music!
Pappa, Mattias och Sara
Härliga morbror!!
Fina syster!!
Gammal dagmamma
 
På måndagen blev jag dessutom firad på jobbet. Jag skulle hjälpa en kollega att bära lite... trodde jag ja, för när vi gick dit sakerna fanns stod alla andra kollegor där och sjöng! Det hade jag verkligen inte förväntat mig! Det bjöds på gott fika med dessa smarriga saker!
 
Sen fick jag ett presentkort på SF och en tröja... jättesnällt!!!! 
 
Kul att få fira sin födelsedag hemma i Sverige med nära och kära igen... Det var alldeles för längesen nu! Var väl timing att slå på jämt dessutom..;) Sist jag fyllde år i Sverige (förutom nu sist då) var när jag fyllde 21.. så det var ju som sagt ett tag sen sist!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men åh, vad mysigt! Kan tänka mig att de ville fira dig lite extra nu när du äntligen är hemma och dessutom fyller jämt!

2013-10-03 @ 00:51:00
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0