Längtar...

Snart är det tre veckor kvart till första advent. Jag älskar julen och har alltid gjort det. Jag är jätteglad över att få vara "hemma" i Sverige igen under hela december månad i år och få vara med hela julmyset. Annars har jag ju bara kommit hem nån dag innan jul och åkt hem dagar efter. Visst är de duktiga med julbelysning och annat krims krams i USA med. Men det har inte vart samma sak... Jag har aldrig riktigt haft den här speciella julkänslan jag alltid haft innan jag flyttade till USA. På senare år har jag försökt göra allt så likt hur vi gör i Sverige och vad jag är van vid.. men det har ändå inte vart samma sak. Sist jag var i Sverige under hela december var 2004. Sjukt när jag tänker efter att det faktiskt är NIO år sedan.. And I know I shouldn't have too high hopes... vem vet, jag kanske i inte alls känner nån vidare julstämning alls. Men jag kan bara säga att jag börjar riktigt längta efter allt julemys nu.. Få pynta, baka, mysa!!! :) Nu har ju det börjats komma upp julsaker i affärerna, så det kanske inte är så konstigt att jag börjar drömma mig bort..:P 



Idag var det några saker som fick följa med mig hem..:) 


Kommentarer
Postat av: Moa

Åhhh, jag längtar också till första advent. längtar till snön också :) hoppas du mår bra kram

Svar: Jaa, nu är det inte långt kvar..:) Har försökt gått in på din blogg ett bra tag nu men det funkar inte..:( har du slutat blogga? Kram
loppansworld.blogg.se

2013-11-11 @ 21:57:36
URL: http://moagranstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0