Nu börjar det likna nåt..:)

I kväll kom pappa hit med vårat köksbord vi köpte på IKEA, dock var det slut i söndags när vi var där så han hämtade upp det i sin jobbvan efter jobbet idag och kom över med det...:) Gick först ner till en pizzeria och åt middag innan vi satte igång med att få ihop bordet...
 
 
Köpte inga stolar just nu utan fick ta de vi (mina föräldrar) hade till vårat gamla köksbord. När vi var på IKEA i söndags betalade vi inget ur egen ficka, utan det räckte med alla presentkort vi fick i bröllopspresent förra året... var verkligen toppen!!! :)
 
Så här ser det ut nu...:)
 
Idag när jag kom hem från jobbet var det ingen hemma... hubby hade varit i city och var på väg hem. Är så van att han alltid vart hemma när jag kommer hem... så skönt nu när han inte blir låst utan kan ta sig vart han vill när han vill...:) När han kom hem hade han dessutom med sig dessa fina... trevlig överraskning måste jag säga! ;)
 
Så skönt nu när man har närmare till jobbet dessutom... kan åka hemmifrån mycket senare och kommer hem mycket tidigare... loovely!! Sen är ju denna resväg inte fy skam heller...;)
 
Life is pretty good right now i have to say...:) Hoppas nu bara hubby får tag på nåt jobb snart!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det var ingen dålig lägenhet - jättefint kök!
Håller tummarna för att M också får ett kul jobb:)

Kram

Svar: Verkligen inte! :D Älskar köket!!! Inte så stort, men det gör inget! Tack, håller nu alla tummar vi kan hitta!
loppansworld.blogg.se

2013-05-08 @ 02:16:12
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Vad fint ni har fatt det, skont att ni antligen fatt flytta in i nagot eget :) Ah, tranebergsbron, jag hade samma resvag till jobbet i nastan fyra ar nar jag jobbade pa coop pa ostermalm!

Svar: Åh, tack! :) Ja verkligen! Jaha.. men vart bodde du nånstans innan då? Var på östermalm jobbade du?
loppansworld.blogg.se

2013-05-08 @ 03:02:10
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Nadja

säger som Henrietta: Åh, tranebergsbron! <3 Och badberget i kristineberg.. Blir nostalgisk :/

Svar: Jasså...:P Vart i Bromma är du från?
loppansworld.blogg.se

2013-05-09 @ 10:16:30
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Nadja

Stora mossen/Abrahamsberg.. Har bott i bromma sen jag var ett. Dessutom tredje generationen brommabo, hehe.. Morfar och mamma växte båda upp i Bromma.. Vi vill flytta till bromma när vi flyttar hem :)

Svar: Ahh, där ser man! Kul!!! :) Min kusin bor mellan Abrahamsberg och Brommaplan..:P Har knappt bott här i en vecka ens, men stortrivs! Är så fint här, nära in till city och till vattnet...:)
loppansworld.blogg.se

2013-05-09 @ 11:16:42
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Henrietta

Jag bodde i Vallinbgy sa jag hade nog lite langre resvag an du in till stan, och var altid avundsjuk pa alla som fick ga av i Bromma pa vagen hem fran jobbet nar jag var tvungen att sitta kvar pa tunnelbanan i en kvart till, hehe ;) Jag jobbade pa Coop Nara pa Storgatan, i narheten av Ostermalmstorg. Var ligger ditt nya jobb?

Svar: Ahh... ok. Jag kliver av på karlaplan, det finns nämligen ett Coop mellan karlaplan och jobbet där jag brukar handla ibland, undrade om det kanske hade vart det...:P Jag jobbar i SVT huset, brevid Radio huset... ca 10min prommenad från karlaplan.
loppansworld.blogg.se

2013-05-09 @ 20:23:05
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Jenny

Wow vad fint! Och vad kul att se att ni trivs så bra med livet i Sverige! Nu har ni ju Sveriges bästa månader framför er...

Svar: Ja visst blev det fint? :) Det är ju bara att hoppas att vi får en lång och fin sommar så vi överlever vintern sen..haha! Sommarn är ju helt klart bäst! :)
loppansworld.blogg.se

2013-06-04 @ 04:27:00
URL: http://jennyimaine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0