1 vecka!

I dag har vi bott i våran fina lägenhet i en hel vecka... och SOM vi trivs!!! :D
 
Såg i tidningen att med början av i onsdags skulle det gå ersättningsbussar mellan Bålsta och Spånga... vilket skulle ta ännu längre tid att ta sig till jobbet och hem. Flyttade visst i rättan tid!!! :)
 
Veckan som var, var en ännu en kort vecka. Halv dag på onsdag och ledig på torsdag... niiice! I tisdags när jag slutat jobba åkte vi till Bromma Blocks och storhandlade... behövdes då det var ganska så tomt i kylskåpet. Nu ser det lite mer ut som det är nån som bor här...:P
 
I torsdags blev det en vända in till stan... så skönt att ha så nära och inte behöva planera allt långt i förväg för att det tar så mycket tid. Solen sken och det var en perfekt dag att utforska sthlm lite...
 
 
På kvällen kom mina kära föräldrar över på lite middag och fika... myyys! Mamma var så nyfiken på hur vi fått till det i lägenheten...:P Kändes lite konstigt måste jag säga... att dom kommer och hälsar på hemma hos oss(!!!!!) Hos OSS...
 
 
Ibland är det lite svårt att fatta att detta är våran egen lägenhet!!! (visst, vi hyr i andra hand, men still...) Att vi har eget nu... som vi väntat och längtat efter detta. Det är så man får nya sig ibland...haha! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh vad mysigt! Kan tänka mig att det är sjukt skönt att ha nåt eget, jag längtar efter att kunna inreda med IKEA :D

Svar: Ja verkligen! förstår det... varje gång jag gick på IKEA i USA började jag dagdrömma om hur jag ville ha det och köpa en massa grejer till mitt framtida hem..haha
loppansworld.blogg.se

2013-05-11 @ 23:49:52
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Gabriella

Så glad för er skull :) Förstår att det måste ha varit tufft att bo ihop med Ms föräldrar ( hur trevliga de än är ) ... så är det ju mycket roligare att ha något eget! KRAM

Svar: :) Ja det har vart lite kämpigt ibland... så flyttar man från svärföräldrar till svärföräldrar... inte det roligaste, men det har ju funkat och nu ÄNTLIGEN är det över och vi kan börja vårat egna liv på riktigt! :D
loppansworld.blogg.se

2013-05-12 @ 22:38:36
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0