Sjukstugan AB

Ja.. Denna vecka har ju vart sådär.. Inte mått så bra. Har haft en liten sjukstuga här hemma.. Men nu börjar det bli bättre och man känner att man slowly börjar återgå till det normala. Matlusten börjar sakta men säkert återvända så väl som luktsinnet.. Kan jag inte bara få bli helt frisk?? Vi som ska ner till syrran i helgen då svågern fyller 35... Det vill jag ju inte missa! Sånt som man alltid annars gått miste om... No more..:)

Återkommer med vad som händer i helgen och vad vi gjorde förra helgen (mer av "smaka på Stockholm", prinsessbröllop, ny(gamla) bekantskaper och annat) när jag mår lite bättre..:)

Sen förstår jag inte hur det bara kan vara EN vecka kvar till midsommar?!?!

Här kommer en bild från i lördags..:)


Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hoppas du kanner dig battre snart och kryar pa dig! "Smaka pa Stockholm" ar valdigt bekant. Jag jobbade dar sakert fem somrar i rad med hockeylaget med att... tomma alla kungsans papperskorgar hela dagarna. Ugh! :D

2013-06-14 @ 00:38:56
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Love in LA

Krya på dig!!!

2013-06-14 @ 07:33:23
URL: http://lifeandloveinla.wordpress.com
Postat av: Kusin Anna

Hoppas det vänt nu. Jag o kidsen kommer till Uppsala i augusti- då vill vi ses!! ;)

Svar: Åhhh jaaaa!!!! Då måste vi ses!! :)
loppansworld.blogg.se

2013-06-14 @ 09:31:48
URL: http://lillbubis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0