Nu är det klippt!

Jajjemännsan! Idag åkte håret av(!!) Eller ja, inte allt.. men jag klippte mig! Det var verkligen på tiden om jag får säga det själv!! :P Skööönt! :)
 
Veckan har bara rusat iväg! Nu blir det långhelg och midsommar firas med en kompis+fam och två andra par i min kompis sommarstuga i Norrtälje. Åker ut dit ikväll och får se när vi kommer tillbaks. Innan måndag självfallet då det är back to work igen. Får bli en långuppdatering nästa vecka har jag en känsla av... har ju inte hunnit berätta om förra helgen än heller när jag var ner till syrran, sommarfesten igår på jobbet och lite annat.. Men det kommer! :)
 
Trevlig midsommar alla ni vart ni än i världen befinner er! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ser fram emot bilder på håret! Hoppas ni får en mysig midsommar!

2013-06-21 @ 08:35:38
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0