Glad Midsommar!

Ja, hjälp... vart ska jag börja. Känns som det är så mycket jag inte hunnit skriva om och vet inte i vilken ände jag ska börja i. Jaja, det får bli lite som det blir... Börjar med midsommar..:) Vilket ligger färskas i minnet. 
 
I torsdags efter jobbet var jag på jakt efter att klippa mig. Något jag har sagt sååå länge att jag ska göra men att det aldrig blivit av. Så nu hade jag ställt in mig på att jag absolut skulle klippa mig. Hade halvdag på jobbet och tänkte passa på att klippa mig innan jag åkte hem. Några jobbarkompisar tipsade mig om några ställen de tycker är bra, så jag gick dit... men inte fanns det nån tid int. Vet inte hur många ställen jag gick in till, men ALLA var fullbokade. Alla ville visst bli fin inför midsommar. Nu när jag äntligen tagit mig i kragen och ställt in mig på att klippa mig så fanns det ingen tid. Jag vet... skulle kanske bokat tid innan, men så blev det inte denna gång. Detta var en impuls grej... sort of. Efter gått/åkt till ett flertal ställen var jag beredd på att ge upp. Ett ställe till sa jag till mig själv, finns det ingen tid där får det vara. Turen var på min sida och jag kunde äntligen klippa mig! Var lite feg och inte vågade klippa mig allt för mycket, men det blev kortare...:) For sen hem och fixade iordning inför en helg med kompisar utanför Norrtälje. Tre bussar och ca två timmar senare kom Johan och hämtade oss på busstationen i Norrtälje för en 15min bilfärd ut till stugan. Låter bilderna tala för sig själva... underbar liten miniweekend på landet! Det var längesen man firade midsommar i sverige...:P 
 
 
 
Åt massa gott, soligt och varmt med härligt sällskap. Kunde inte have asked for a better weekend! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du ser jättefin ut i håret och jag är SÅ avundsjuk på ditt svenska midsommarfirande!

Svar: Åh, men tack så mycket! Ja, härligt med en "äkta" svensk midsommar..haha! ;)
loppansworld.blogg.se

2013-06-25 @ 03:38:30
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Gabriella

Åhh vad härligt med svensk midsommar :) Vad fina bilder och håret ser jättefint ut! Kram

Svar: Ja visst! Jätte härligt! ;) Var alldeles för länge sen...:P Men tack så mycket! ;) Kram
loppansworld.blogg.se

2013-06-25 @ 23:34:33
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0