Stockholm´s Red bull flugtag!

Helgen har vart händelserik må jag säga! I fredags efter jobbet åkte jag och en jobbarkompis hem till en annan jobbarkompis som skulle ha lite folk hemma hos sig. Älskar hennes balkong!!! och vilken utsikt!!!! Den balkongen+utsikt skulle man allt ha! Kom några fler från jobbet + annat folk, sen kom hubby och joinande och också..:) Jättetrevlig kväll! Kom inte isäng färrens väldans sent... eller tidigt beroende på hur man ser det..:P
 
 
Lördagen började med en liten sovmorgon, sen tog vi oss bort till Östermalmtorg och åt lunch på TGI Friday´s. När vi kom in var det precis som man var tillbaks i staterna. Kändes inte som vi var i Stockholm inte! Sen strosade vi runt lite i stan och njöt... åt lite god glass innan vi for hem och gjorde hemagjord pizza. 
 
I söndags åkte vi in till Kungsan för att titta på detta...:)
Vi var inte ensamma där vill jag lova...
 
 
 
Stannade inte hela showen. Smet sen iväg och handlade lite nödvändigt inför kvällen. Skulle nämligen få storbesök. Mamma, pappa, brorsan och ett gäng grannar(mina föräldrars grannar). Vi var 10pers i denna lilla lägenhet. Finns det hjärterum så finns det stjärterum...;) Bjöd på lite gott att äta, sen gick vi ut på en promenad ner till vattnet. Vilken underbart skön kväll!! Sen slocknade vi båda rätt på stört när alla åkt hem. 
 
Mina fina päron!! :)
:)
 
 
 
Jobbet är numer väldigt ödsligt... många som är på semester nu... själv har jag två veckor kvar, sen är den min tur! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0