Happy 2013!!!

Vet att jag ar lite sen... men Happy New Year everyone!! :) 
 
Friday... finally. Kanns som det har vart en mycket handelserik vecka, vilket har vart valdigt kul! Ikvall kanner jag dock for att gora ingenting och bara slappa... gott AB!! 
 
Back to work i onsdags... kanns alltid lite jobbigt att komma tillbaka efter langledigt, men ar glad att jag har ett jobb att komma tillbaka till aven om det har vart ratt segt denna vecka... manga har fortfarande julledigt. Men, jag ska inte klaga! 
 
So, let's see vad jag hunnit med sen sist...
 
Lordag: skitdag, no need to say more.
 
Sondag: Ran errands, motte upp Steph pa The Melting Pot pa kvallen och stanna kvar till mannen slutat jobba.
 
Mandag: Lunch med familjen pa Bertuccis. Skjuttsa mannen till jobbet innan jag for och fixade det sista infor kvallen. Hem till my old place for nyarsmiddag med Johanna, fixade till oss och for ner till Cuba's i Sono strax efter 11... liiiite senare an planerat. (Hade samma klanning pa nyar som pa the christmas party med jobbet) Var bara dar i ca 30-40min innan jag akte till The Melting Pot for att vara med mannen pa tolv-slaget da han jobbade. For sen tillbaka till Cuba's dar de andra var och nar hubby slutade jobba kom aven han dit och joinande oss...:) Kom inte hem forren vid 4am... ZZzzzzz
 
Tisdag: Tog oss en lang sovmorron... valbehovd sadan. Var dock uppe vid 10-tiden da vi var tvungen att hamta svarmors bil fran dagen innan, men somna om igen och vaknade till liv vid halv 3.. sa hej da till Darek som akte hem till Florida igen och sen vidare till Colony Grille i Fairfield for pizza med Johanna, hennes Chris och Cuba. Smakade saaa gott!! Sen for Cuba vidare och vi andra for till Trumbull mall och strosade runt lite... hittade massa fint pa Victoria Secret!!!!! Onskar jag kunde kopa hela alltet...haha! Nejda... inte ALLT. (men nastan...:P)
Akte hemmat och slappte av Johanna o Chris, och vi for vidare till Wilton for att saga hejda till Steph som skulle aka hem till North Carolina dagen efter... Stannade till pa The Cactus Rose dar Antonio jobbade for att saga hej... blev visst kvar dar hela kvallen, (Steph joinande oss nar hon packat klart). Var helt slut sen och deckade sa fort vi kom hem.
 
Onsdag: Back to work... Sen hem till my old place for att rensa mer i kallaren. Det tar sig... tankte jag skulle fortsatt ikvall, men neeej... imorrn kanske. 
 
Torsdag: Jobb igen.. hem och bytte om, sen akte jag o Johanna till Blackbear i Sono da Paul var dar och firade sin fodelsedag. (Paul ar en ex-roomate till Johanna o Sanne som vi larde kanna under au-pair tiden). Skoj skoj! 
 
Freeeedaaaag: A N T E L I G E N!!!!! :) Jobb igen... holl pa att somna pa jobbet...whopsie! Hem o at lunch me hubby innan jag skjuttsade honom till jobbet, kom hem... o ja... thats it for today. Laddar mina batterier ikvall...;)
 
 
Johanna o hennes Chris
Cuba, Moises o Chris
Mina fina flickor! :)
 
Happy New Year!!!!  :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna kusin

Gott nytt år!!!
Tror mycket spännande väntar... ;)
Å så hoppas jag ju oxå att vi ses snart!!

2013-01-05 @ 10:17:35
URL: http://lillbubis.blogspot.com
Postat av: Jenny

Gott nytt 2013! Har kollat runt lite på din blogg och det ser ut som att du har det bra i CT med man, familj och vänner :) Du har bott där länge som jag förstår..? Är det hemligt vart ska ni flytta härnäst? mvh Jenny

2013-01-06 @ 09:22:10
URL: http://jennyimaine.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Hej snygging! - vill oxå ha så där långt hår som du har :) Verkar vara full rulle hos dig! God fortsättnig :)

2013-01-08 @ 19:51:44
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0