Skatteverket

Jaha... lite irriterande. Jag hade kollat upp skatteverkets oppet tider igar... fick ga lite tidigare fran jobbet sa jag inte skulle behova stressa, kommer dit och det ar stangt. A W E S O M E. Ahhh, da har jag sjalvklart kollat pa fel dag...bra jobbat johanna. Liiiiite surt. Skatteverket stangde 4pm.... i stockholm!!!!! Dom stanger 4pm varje dag forutom mandag da de stanger 6pm... och detta ar i mitt i stan(!!) Really? Dom oppnar 10am och stanger 4pm... jag jobbar 9-5... great. Tur ar att jag har sant bra jobb som ar sa flexibelt och dom ar ju sa snalla och praktiskt taget "tvingar en" att ga tidigare sa jag ska kunna fixa med grejer... o jag som trodde Stockholm hade oppet langre...:P Valkommen till Sverige johanna...haha! Imorrn, da ska jag banne mig dit iallefall!!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det var tidigt - bekväm arbetstid för dem som jobbar dock ;) Hehe, du är i Sverige nu, 4 pm blir kl 16 ;)

Känns det bra då allting hittills? No second thoughts ;) ?

Kram

Svar: Haha, jamenvisst... maste bli av med am/pm nu...:P So far so good..:) Saker o ting borjar ordna sig, och snart kommer mannen over ocksa...yay! :) No second thoughts..:)
loppansworld.blogg.se

2013-02-26 @ 23:35:01
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com
Postat av: Madeleine Hutchinson

Känner igen det där. Det var inte längesedan vi var i samma sits :( Så tråkigt och irriterande!!

Svar: Ja visst... kommer ihag det. Bavar lite for nu nar mannen kommer for da maste vi ju dit o deala med dom en del...
loppansworld.blogg.se

2013-02-27 @ 18:02:00
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0