I'm still alive!!

Igår hade jag ont i magen och huvet hela dagen, kunde inte sova nåt alls natten till idag... Jag var lite av ett levande vrak.. Why, jo för nåt jag bävat för så länge var nu dags. Jag skulle till tandläkaren idag. Låter säkert jättefånigt, men ja, jag erkänner- jag är 30år och har V Ä R L D E N S tandläkarskräck!!!!!!!!! Sist jag var till tandläkarn var 2011, och innan dess var ännu längre sen. Sen har jag alltid sagt att jag ska gå så fort jag kommer till Sverige igen.. Gjorde jag det förra sommarn när vi var här.. Nope. Gjorde jag det strax efter vi flyttat hit.. Nope. Bara att ringa och bokat tid har jag dragit på så länge som möjligt och det var med en stor klump i magen jag ringde och bokade tid. Det är nåt av det värsta jag vet.. Jag skulle inte vilja gå dit även om nån betalade mig 1000:-!!! Så illa är det... Det är ju bra att dom finns och att man kan gå dit och se till att ens tänder är friska. Men gick det ändå och slapp jag bara gå dit hade det vart så bättre!!!

Fick dessa fina från hubby som plåstren på såren..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0