3:e advent!

Idag blir det en lazy sunday. Det bestämde vi igår. Inga måsten, bara vara...:) Vill vi ligga och dra oss i sängen hela dagen gör vi det, vill vi ta naps gör vi det, vill vi kolla på film hela dagen gör vi det... Känns som vi behöver en sån dag för att orka med sista veckan nu innan jul! 

Igår mötte vi upp en jobbarkompis till hubby och hans flickvän som var och hälsade på över helgen på O'Learys i gamla stan. Delade på varsin nacho plate med dipp till.. Beslutade nämligen att äta lunch tillsammans på Cocodrilo istället för där så det blev bara en liten appetizer. Sen gick vi direkt till Cocodrilo för god mat! Blev en sen lunch och kanske inte var det bästa att äta just då, då vi var hembjudna på middag at 7pm hos ena chilenaren vi träffade i London på fotbollsmatchen. De bjöd på jättegod mat.. Vi åt i mängder kändes det som med hos efterrätt. Dock tog det stopp för mig, jag var så mätt så jag bara ville spy. Gjorde aldrig det tack och lov, men jag var så mätt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Kändes som man hade ärit tillräckligt för hela veckan..:P Kändes som man dessutom hade ätit konstant sen två-snåret till typ 11pm!!! Det gör jag inte om igen vill jag lova.. Inte kul att vara FÖR mätt!!  Kom inte hem förren vid 2am.. Men kom inte i säng förren vid 3-halv 4...:O 

Happy lazy sunday och glad 3:e advent!!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0