Nu ska ni fa hora...

I natt svensk tid aker en 23arig kille ner till Tanzania for att vara dar i fyra manader. Han ska slutfora arbetet han startade forra sommaren. Att bygga klart barnhemmet i Hedaru, Tanzania. Forra sommaren akte han, hans kusin och basta kompis ner for att paborja grunden for barnhemmet...
 
Idag ser set ur sa har...
 
I natt aker han ner sjalv. Det ar fortfarande mycket jobb kvar. 
 
Det har ar inte vilken 23aring som helst... det ar min bror. Min kara lillebror. Jag maste bara fa skryta lite, for jag ar sa stolt over honom! Han har verkligen ett hjarta av guld. Satter alltid andra fore honom sjalv. 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Men wow!! Hur häftigt är inte det?! :D

2012-09-21 @ 17:33:45
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se/
Postat av: Henrietta

Gud vad bra gjort!!!! Ar det han som tagit initiativet till hela grejen?

2012-09-22 @ 16:17:55
URL: http://henriettav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0