23 September...:)

Jaha... sa var det bara 1ar kvar till the big 3 0. Time flies!
 
I lordags kvall skulle jag fika med Sanne pa Caffeine. Hon skulle komma o hamta mig i nya bilen hon kor... Hon blev lite sen... Nar vi sen skulle parkera hade hon glomt sin vaska hemma sa vi skulle bara svanga forbi och hamta den. Foljde med henne in, gar igenom koket in mot vardagsrummet dar trappen upp ar, men sa kommer vi fram till vardagsrummet och helt plotsligt star alla kompisar dar i morkret med tarta och ballonger och sjunger happy birthday... What a surprise!!! Det var jag ABSOLUT inte beredd pa... hade inga som helst aningar what they had been up to. Helt paff blev jag. Var en glad overraskning maste jag saga! :D Hade verkligen inte en blekaste...At lite tarta och spelade lite uno innan vi begav oss ner till Sono och The Gingerman dit aven hubby joinade oss efter han slutat jobbet... TACK mina underbara vanner!!! You are the best! :)
 
Pa vag till Sono.. haha!
 
Sen var det ju inte riiiiktigt min b-day i lordags, utan efter 12-slaget kunde vi fira for real...haha! 
 
Hem och sov nagra timmar innan det blev tarta till frukost... pa tartan hade M satt tre eternity candles som efter att jag blast ut de tandes igen..och igen..och igen.
 
Detta hade han tagit med fran jobbet kvallen innan... 
Mmmmmmm!!!! 
 
Normalt sett jobbar ju mannen varje helg, men igar hade han tagit ledigt...yay! :) Det var sa fint vader sa vi bestamde oss for att aka in till NYC en vanda...:) Hade fatt en 3-ratters och comedy club tickets av en kompis sa vi passade pa att take advantage of it da. Underbar dag i city!! 
Dessert! :)
De har sparar vi dock till ett senare tillfalle da vi inte kunde stanna i stan hela kvallen... har vi nanting att se fram emot nasta gang vi aker in..:)
Sjalvklart blev det en vanda hit ocksa...:)
Mmmmmmm!!!! :D
 
Sen blev det taget hemmat, fick en back-rub nar vi kom hem... saaa skont! Hubby sjong en lat for mig han skrivit sjalv... pa svenska...haha! Pratade aven med familjen hemma i sverige ocksa...:) Sikken underbar dag!! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Gud vad härligt :) Grattis!

2012-09-25 @ 01:33:18
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Vilken lyckad fodelsedag! :)

Det kommer vara ett valdigt litet brollop. Vi har bjudit in bada vara familjer, men de flesta kan inte komma med tanke pa hur langt bort det ar (vilket vi antog redan nar vi bestamde stalle) vilket juar synd men vi ville verkligen ha brollopet pa Hawaii sa da fick det bli sa anda! Jag har inte borjat kolla klanning pa allvar, men har fatt for mig att det finns mycket bra pa internet till bra pris, men det kanns lite laskigt och jobbigt om den inte skulle passa och halla pa och skicka tillbaka 150 olika klanningar, haha. Hur gjorde du? Jaaa du, fler fragor lar nog komma upp under tidens gang :P

2012-09-25 @ 04:10:00
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Och grattis saklart i efterskott glomde jag ju att skriva i forra kommentaren!!!

2012-09-25 @ 04:14:47
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Mary

Vilken bra födelsedag det blev :) super att ni kunde använda komedibiljetterna en annan dag oxå ju!! :)

2012-09-25 @ 13:11:20
Postat av: Henrietta

Vi har lagt en deposit pa det wedding package vi vill ha med ett foretag online, sa nu ar datumet och sjalva ceremonin sakrade i alla fall :) TACK sa mycket for tipset om klanning! Jag gick in pa hemsidan idag och kollade lite, har hittat en favorit hittills, men det lar ju bli fler da jag bara kollade lite snabt pa jobbet hehe. Det ligger tydligen en Davids Bridal 10 minuter harifran, how convenient! Kanns bra att man kan kolla i lugn och ro online och sen aka och prova.

Speaking of dresses, jag har inte sett nagra bilder pa din an ;) inte pa brollopet heller vad jag kan minnas, eller har jag helt fel? Haha, vill inte lata jobbig eller nat, ar bara nyfiken :)

2012-09-27 @ 04:01:40
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Oh I see, haha. Jag far helt enkelt fortsatta vara nyfiken da :) Okej, ska kolla efter dej pa facebok. Kul det ska bli att fa lasa om hela dagen!

2012-09-29 @ 18:36:04
URL: http://henriettav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0