Productive day!

Kanns som jag hunnit med mycket idag... Tvattade, vilket ar varldens project i sig (tar ju halva dagen iallsinadagar!!). Nar vi flyttar SKA vi banne mig ha egen tvattmaskin!!! Tvattade aven bilen da Sandy lortade ner den ratt rejalt nar hon var pa besok, har aven betalt lite rakningar och skickat efter ett nytt bankkort fran sverige, pratat med mamma lite och vart med i P4's Karlavagnen...:) Lite ovantat men hemskt kul! 
 
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=3117
 
Jag ar med i programmet om "Mitt USA" som sandes mandag den 5:e november. Om ni trycker pa lyssna dar pa hogra sidan och spolar fram till ca 1:50 sa far ni hora mig...haha! Kanner knappt igen mig sjalv...:P skyller pa nervositeten! Ar ju inte varje dag man blir uppringd och far fragan om att vara med i live radio heller... oh my, mina ben skakade sa nervos blev jag...haha! Oh well, kul var det iallefall! :)
 
Pa tal om nat annat... Igar fick delar av Darien tillbaka strommen sa hubby went back to work for forsta gangen pa lange, svager fick ocksa tillbaka strommen sa nu har han med familjen flyttat hem igen... 
 
Sen som sakert ingen gatt miste om sa ar det val har i USA imorrn... Ska Obama fa fortsatta i fyra ar till eller kommer Romney ta over. Thats the question. Onskar jag hade fatt vara med och rosta, men ikke da...

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Vad kul, det maste jag lyssna pa! Hur fick de tag i dig?

Haha, jo jag har faktiskt tranat pa nya namnteckningen typ tva ganger, har ju lite tid pa mig att fa in snitsen. Oj, hur lang tid har du hallit pa? Jag ser ju saklart fram emot att ha samma namn som Michael, men sjalva processen, not so much...

2012-11-06 @ 05:41:11
URL: http://henriettav.blogspot.com/
Postat av: Mariah

Har inte kommenterat på ett tag! Men Vad skönt att ni klarade er ifrån Sandy! Det måste vara så overkligt att vara så nära de som har förlorat allt, jag har nästan lite svårt att tro att det är i samma land som jag bor när jag bor så långt bort från östkusten. Ha det fint!

2012-11-06 @ 14:44:40
URL: http://prithie.blogg.se
Postat av: Malin Baltzar

Jag lyssnade igenom hela programmet, intressant :) Helt galna bilder längre ner i din blogg, skönt att ni ändå klarade er så bra som ni gjorde!

2012-11-07 @ 01:35:59
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Vad kul att lyssna på dig!! :) vad "mogen" ;) du lät. Har inte insett att du varit i USA så länge, förstår att det är knepigt med beslut :)

Kram!

2012-11-07 @ 21:04:32
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0