Our big day - part 2

 
Smapojkarna ville inte somna... tror inte de ville missa nat...haha!
 
Gick in igen och at tarta och gjorde massa annat skoj! Det holls tal, var tavlingar, utmaningar och dans..
 
Syrran har nat fuffens pa gang...
 
How well do you know the newlyweds?
Malin hade satt ihop en film... oh my! :P
 
Marshmellow tavling pa g... Det var Johannes (bild 1), Chris (bild 2), pappa och hubby... de pa bilderna klarade sig langst...
Kusin haller tal...:)
Fina morfar!
 
Efter brorsans tal ville han ha upp mig och spela en lat jag tydligen spelade JAMT nar jag var yngre...:P
 
Sen fick syrran upp mig for att testa mina coca-cola kunskap... jag var namligen en cola-narkoman nar jag var yngre. Nu skulle hon ha mig smaka olika typer av sodas (det var typ, fanta, pepsi, cola light, Willy's cola, nat annat marke osv...)och jag skulle saga vilken som var den riktiga coca cola. Tror ni jag klarade testet?
Of course! ;)
 
Sen var kusin och hans systers man up to nat som hade med vara "well shapes asses" att gora...haha! Har de pa video klipp...Det var jag och hubby, mamma o pappa och min kompis Johanna och en annans kompis pojkvan som tavlade...moahahaa!!
Fotografen himself... kompis harifran
 
Forstar inte vart alla cola burkar kom ifran...haha! For nan konstig anledning kom det folk och lamnade en burk lite nu och da...:P
Time for cake..:)
Gamla au-pair ganget! :)
kusin och kompisar!
 
First dance... sort of...:P 
 
 
THE END....
 
 
Finns inte riktigt ord till att forklara denna dag...  men helt freakin' amazing ar da inte langt ifran! :D
 
Best day ever!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Gud vad fina kort, ser ut att ha varit en underbar dag och vilken tur ni hade med vadret!! Fick mig att langta annu mer till var dag... Var det jobbigt att sta i centrum hela tiden, eller tankte man inte pa det? Skum fraga kanske, men kom att tanka pa det eftersom jag inte ar san som person som vill att alla ska titta pa mig hela tiden. Antar att det gar att sta ut pa sitt egna brollop dock ;)

2012-11-12 @ 06:46:52
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Linda

Jättekul att få titta på bilderna från bröllopet. Helt underbart! Så jättefin att få ta del av det :-) och underbart art ni fick en sån tur med vädret. Grattis!!

Svar: Hade verkligen tur med vadret! Tack sa mycket!! :)
loppansworld.blogg.se

2012-11-12 @ 13:27:54
URL: http://Lindisen89.blogg.se
Postat av: Anna

Underbara bröllopsbilder =)

Svar: Tack sa mycket!!! :D
loppansworld.blogg.se

2012-11-12 @ 19:59:59
URL: http://ionlywish.wordpress.com
Postat av: Cynthia

Härliga bilder! Ni verkar ha haft det superkul på bröllopet:-) grattis igen och igen!!

Svar: Det hade vi... tack tack TACK!! :)
loppansworld.blogg.se

2012-11-16 @ 04:07:29
URL: http://Ithappenedinseattle.wordpress.com
Postat av: Nora

Vilka underbart vacka bilder! Jag totalmissade detta inlägg. Det riktigt strålar om er allihopa och det ser ut som om att ni hade en fantastisk och rolig dag! Vilken vacker klänning du valde också, passade dig prima!
Kram, Nora

Svar: Ahh, men tack sa hemskt mycket!!! :) Kraam!
loppansworld.blogg.se

2012-11-19 @ 23:19:57
URL: http://noramiriam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0