Jag drommer...

Vaknade precis upp fran en liten nap... men ahh, dromde om nat sa gott sa jag hade inte haft nat emot av att fortsatta dromma lite till. Kanske far skicka ivag en liten onskelista till den svenska tomten...haha! Onskar dock att det INTE varit just en drom utan verklighet... ahhh, sa sugen jag blev nu!!!
 
Vill ha!!
 
Oh well, dromma kan man ju alltid...:P
 
Idag ar det onsdag... och imorgon ar det Thanksgiving. Huge holiday har borta. Office ar closed idag, imorrn och likasa pa fredag. Tog dock hem jobbdatorn igar och jobbade lite hemifran idag, kommer gora lite pa fredag ocksa. Tog dessutom igen en av dagarna igar istallet. Gardagen hade ju dock kunnat borjat battre... Kollade kvallen innan att jag stallt klockan, jomen visst... hubby gick upp ca 20min innan mitt alarm skulle ringa, skont tankte jag... kan jag ligga och dra mig ett litet tag till. Sen vacker han mig 20 over 9... "men skulle inte du jobba idag?" fragar han... JOOOO!!! Flog upp ur sagen och fick stressa som en tok. Just da kommer aven han pa att borjar skolan kl 11 istallet for 12, darav har han inte den dar extra timmen han raknat med... haha, bra morgon dar som sagt. Pa vagen till jobbet kommer jag pa mig sjalv... jag har stallt min vackarklocka sa att den alltid ringer samma tider ons-fredag da jag jobbar pa the office. Darav tankte jag ju pa mandagskvallen att alarmet var ju redan satt som vanligt, jomenvisst bara det att jag nu kom in extra en tisdag som jag normalt inte jobbar dar... haha, good job johanna! Lyckades komma i tid iallefall som tur var. Madde dock inte helt 100, mandagskvallen var nog varst... idag kanns det liiite battre. 
 
Var till DMV i morse... lamnade in the license plate for hubbys bil som han salde i fredags. Yepp, nu ar vi back to one car igen. Kande att det var ett smart move da vi sparar $700/man pa det. Sa delar vi pa min bil... tills vidare. Sen far vi se hur vi gor, men kande att det var ett smart satt att spara pengar nu innan flytten. Det kostar ju som sagt att flytta... ofta ska man ju ha first + security nar man flyttar men ibland ar det aven first, last and security... plus allt annat man behover kopa nar man flyttar till eget. Visst, kommer ihag att det var lite kampigt med bara en bil ibland, men har vi klarat det forr sa ar jag saker pa att vi kan klara det nu i nagra manader till..;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Ah, vad gott!! Igar blev jag sa otroligt sugen pa knackebrodsmacka med sylta, haha!!

Visst ar det skont med tva bilar, men ibland onskar jag att vi ocksa kunde klara oss pa en, man spar ju ratt mycket pengar pa det som sagt!

2012-11-22 @ 02:39:37
URL: http://henriettav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0