Det hander grejer...

En holiday hinner knappt sluta innan nasta borjar... Som sagt, var ju Thanksgiving forra veckan och nu ar det bara jul, jul och jul overallt! Det ar julpynt i affarer, folk har redan julpyntat och det ar MASSVIS med christmas lightning pa hus och i folks tradgardar, det spelas julmusik pa radion och i affarer... och forsta advent ar pa sondag. Da ska iallefall staken upp och ska dessutom forsoka fa till en dag med lite julbak tankte jag..:) 
 
Madde inte sa bra forra veckan da jag var sjuk men nu mar jag battre...yay! :) Ingen hit att vara sjuk... Pa sjalvaste Thanksgiving hade vi middag har hemma med familjen, bjod aven in en kompis till hubby och hans bror da de inte har sin familj har utan hade vart sjalva annars. At sa man holl pa att storkna... Sen for vi over och halsade pa "min" extra familj som jag bodde hos under tiden jag pluggade. Mycket trevligt! Kul att traffa alla igen. Sen for vi vidare till en annan kompis och hennes familj och fortsatte ata... mycket atandes denna dag. Blev ingen black friday shopping for min del... folk star i milslanga koer mitt i natten... galet! 
 
I lordags fylle Felix ar sa vi var ett gang hemma hos mina tjejer och firade lite innan de gick ut i Sono och jag akte hem och sov da jag inte madde sa bra...
 
Nu hander det lite grejer pa flytt fronten dessuton... Ohhh, spannande!! (men enda lite skrammande..:P) Ser fram emot flytten, fa eget... ahh, langtar!!! Lite sorgligt dock att lamna Norwalk och Connecticut... har ju som sagt bott har ratt lange nu och detta ar ju hemma for mig. Men det kvittar ju vart man flyttar, det blir ju nytt oavsett. Efter ett tag blir det nog hemma dar istallet. Lite trakigt att lamna allt och alla har, samt att vi nu har sa nara till NYC... oh man! haha, men som sagt... finns massa annat vi ser fram emot nu och vi kommer ju sjalvklart komma tillbaka hit da svarisarna och svager bor kvar har. Sen vet man ju aldrig, en dag kanske vi flyttar tillbaka hit... you never know.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Baltzar

Åh, hur länge ska du hålla oss på sträckbänken? ;)

2012-11-27 @ 06:11:08
URL: http://malinbaltzar.wordpress.com
Postat av: Sarah i NYC

Jag håller med Malin, håller på att dö av nyfikenhet här!

2012-11-27 @ 15:49:33
URL: http://sarahjohansson.wordpress.com
Postat av: Madeleine Hutchinson

Håller med ovanstående!! :)

2012-11-27 @ 16:37:32
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se/
Postat av: Mikaela i San Francisco

Vart ska du flytta nånstans? Jag förstår att det är dubbla känslor det där med att flytta. Det är alltid både positivt och negativt men jag hoppas att du kommer trivas på ditt nya ställe :)

Jag har startat en USA-länksida där jag försöker samla skandinaviska bloggar i USA (http://scandinavians.wix.com/inusa). Ta en titt om du har lust och hör av dig om du vill vara med! :)

2012-11-28 @ 02:30:41
URL: http://www.songah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0