A day in the city!

Tog 9:32am taget in till NYC imrose... Svenska konsulatet har lite weird oppet tider.. but oh well. Prominerade upp till 445 Park Ave fran Grand Central. Hamta ut mitt nya pass som har vart ratt efterlangtad! Valdans skillnad det var pa mitt gammla o nya. Jobbigt att de "bara" galler i fem ar nu mer... jaja. Tog sen en liten vanta till Central Park da jag ville kill some time i vantan pa att svenska kyrkan skulle oppna sa jag kunde ga till och fika lite. Till min stora fortret var ju det sjalvklart stangt just idag pga av nan anledning... my luck. Kanske var lika bra for da gick jag och stoppade nat mer matigt i magen istallet. Tog vandan forbi Rockerfeller Center pa vag in mot Times Square for att sen ta subway ner till West Village och till Sockerbit narmare bestamt! Jag kunde visst inte halla mig darifran! Hoppsan! :P Strosade sen runt lite fonster shoppade och bara njot.. lyckades dessutom hamnade mitt i en filminspelning helt plotsligt. Sen tog jag subway back to Times Square... promenerade langs med 42nd st forbi Bryant Park bort till Grand Central for att sen ta 3:33pm taget hem. Julpyntningen ar i full gang markte jag... myyyys. Hubby kom sen och hamtade mig pa station. Harlig dag! Onskar bara att jag matt liiiite battre. Blev inte sa mycke somn inatt, och nu kanner jag mig verkligen inte helt 100. Varker fran topp till ta och kanner mig helt mosig i huvet. Nasan ska vi inte ens tala om... oh well. Var faktiskt inte sa farligt nar jag val var i stan. Kanns mer av nu. Menmen, nu har jag antligen fatt mitt nya pass! Mission completed!! ;)
 
Namen vad har vi har tro? :)
The Magnolia Bakery!
Inspelning pagar!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad lyxigt att bo så nära NYC :)

2012-11-26 @ 04:08:04
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Vad lyxigt att bo så nära NYC :)

2012-11-26 @ 04:08:05
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0