Paket #2

Gissa vem som hoppade jamfota av gladje nar jag kom hem och ser ett gront paket utanfor dorren!!!! :D :D :D

 

 

Pratade precis med pappa och tydligen hade de skickat bada paketen samtidigt... ett kom i mandags och ett idag...:P

 

MEN, vad har nu hant med mina ostbagar??? Dom ar borta... kan inte hitta dom nanstans.... KATASTROF!!!! :(

Inte kan jag skylla pa hunden denna gang... ahhh, varfor gar en pase at sa fort??? Dom brode ju vara proppfulla med ostbagar istallet for halvfulla... Hade ju velat haft dom samtidigt... menmen, ska inte klaga!! Nu ska jag frossa i lite goda dillchips... MMMmmm!!!  Det vattnas i munnen bara jag ser pasen...haha!

 

 

Ikvall blir det Gingerman da en kompis fran college fyller 30, imorrn blir det NYC for hela slanten med mina girls! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Paket hemifrån är verkligen lycka :D Jag ska till Minnesota, men jag är inte riktgt hundra på vad jag ska plugga men förmodligen något med grafisk formgivning/journalistik.

2012-05-27 @ 22:08:07
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com
Postat av: cynthia

ha ha vad gulliga de är som skickar godsaker till dig. Jag ska nog ta och önska mig något jag med när föräldrarna dyker upp om 3 veckor.. men vad? ber jag om lösgodis köper de bara fel sort ju:-( eller så föräter jag mig och får dåligt samvete.. ahh i-lands problem det där haha.

2012-05-28 @ 01:44:48
URL: http://ithappenedinseattle.wordpress.com
Postat av: Henrietta

Okej, skönt att höra att fler klarat sig utan advokat. Kan tänka mig att det kanske behövs mer i fall när någon redan är i landet illegalt eller nåt sånt. En sak jag redan oroar mig över (haha) är the birth certificate. Jag vet inte ens om jag har något eller hur jag ska få tag på detta, och sen ska det översättas också. Kommer du ihåg hur du gjorde med det?

Ja, Chile är ju verkligen LÅNGT ifrån Sverige, men å andra sidan märker man ju bara av det de gånger man hälsar på. Tidsskillnaden kanske iofs blir ännu jobbigare när man ska försöka prata på skype osv. När skulle ni flytta i sånna fall? Läskigt det där med jordbävningen... Usch.

Ja, man är verkligen helt beroende av bilen här, det finns verkligen inga andra alternativ. Förstår inte hur du kunde vara utan en i 2 år??!!! Hur tog du dig till jobb/skola? Funkade det med en bil? Vi skulle aldrig i livet klara oss med en bil!

Vad kul med paket från Sverige förresten, synd bara att innehållet alltid tar slut så fort bara :P

2012-05-28 @ 02:52:04
URL: http://henriettav.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0