11 fragor...

Fick 11 fragor av Madeleine som jag nu tankte vara sa duktig att svara pa... here we go! :)

1. Vart träffades du och din pojvän/man/fästman?
Vi traffades for allra fortsa gangen (da vi utbytte nagra ord) pa resturangen Bertuccis nar jag var dar pa en "hejda" middag med mina vanner och han var varan servitor...


2. Nämn 3 känslor när du mötte din man/pojkvän för första gången?
Jaa du, om det var pa Bertuccis vi mottes forsta gangen sa far jag val erkanna att jag inte kande specielt mycket..  Visade sig dock att han hade sett mig innan vilket han papekade (som i sin tur gjorde mig liiiite generad), men ja, jag var lite generad, lite blyg...och hungrig, haha! Inget love at first sight har inte, inte fran min sida iallefall...:P Jag var lite trog pa den fronten, haha! Han hade valdigt fint leende... Hela han los upp nar han log, vilket gjorde att man sjalv inte kunde annat an att le tillbaka...

3. Nämn en minnesvärd semester tillsammans och vart var ni?
Bara en?? Hm... Nar han foljde med mig till Sverige var ju def minnesvard, men jag far nog saga nar vi akte till Chile. 1,5v efter den stora jordbavningen 2010... efterskalv kande vi varje dag flera ganger om. Sa roligt att uppleva hur han bodde och levde sina forsta 13ar. Traffa massvis med slaktingar och uppleva landet och allt som hor dar till.

Sverige...


Vs.

Chile



4. Sol/bad semester eller skidsemester?
Jag som ar bade och... Fast sol semester kanske nar snappet hogre enda.

5. 3 saker som varit positiva med flytten/planerad flytt till USA?
Att jag traffade min man sa klart! :)
Att jag traffat sa mycket nytt harligt folk!
Att jag vuxit nat enormt som manniska, blivit starkare som person och mer oppen.

6. Om du fick byta yrke, vad skulle du jobba med då?
Bra fraga... nanting inom resledar/turism omradet skulle jag tro, vart lite inne pa det forut.

7. Nämn en för dig minnesvärd serie från 80-talet?
Macken med Roy & Roger

8. Favvo snack i USA vs Sverige?
Doritos- ranch

9. Hur ofta använder du Skype?
Lite olika, ibland kan det bli flera ganger i veckan, ibland kan det bli nan gang varannan vecka...

10. Vad gjorde dig glad senast?
Finns manga saker som gjort mig glad, men blev extra glad nar manne fixade frukost at mig..:)

11. Mode eller egen stil?
Kor lite av varje, vad jag sjalv kanner for just dar och da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0