U N D E R B A R T ! ! !

Idag har det var riiiiktigt skont ute... helt lovely. Ska bli annu varmare i veckan...:D
Fick helt enkelt bli en lite promenad vid stranden...
Sa fick jag syn pa den har...
Looks familiar??
Den har blivit forflyttat till stranden i Norwalk!!! Forr har den statt i en park i South Norwalk, vilket var dar vi tog vara engagement pictures. For nan vecka sen sag jag gravmaskiner dar och en dag var den borta... hade ingen aning om vart den hade tagit vagen... men nu fick jag svaret pa den fragan...:P

Kommentarer
Postat av: philabound

Jag har bara mitt Conditional GC än så länge. Nästa år får jag förnya det, så det är ett tag kvar :)

2012-03-04 @ 22:07:08
URL: http://philabound.blogspot.com
Postat av: Emelie i La Habra

Åh va mysigt! Förlovningsbilden var häftig, ser högt ut dock, var det svårt att ta sig upp?

2012-03-06 @ 05:20:00
URL: http://emelieleora.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0