Trotter....

...fattar inte vad som tagit at mig, men har vart sa trott pa senaste tiden... Svart att ta sig upp pa morgonen, vill helst ta en liten nap efter lunch pa jobbet och en till sa fort jag slutat och aven krypa till sangs tidigt...:P Antingen nat av de jag nyss namde, eller alla. Kandes som jag holl pa att bli forkyld, eller sa kanske det ar pa gang... nasan har vart lite rinnig i bland. Vet dock att jag inte sovit som jag brukar, sa det kanske beror pa det.  Behover mina x-antal timmar somn varje natt... sa jag kan ladda batterierna sa att saga, och antar att det blir lite fel nar det blivit lite si och sa med det. Kommer val efter i guess... Men ska forsoka skarpa mig pa den fronten sa kanske jag atergar till det normala...:)

 

Denna vecka ar det manga fodelsedagar som ska firas... hade en liten pre-bday-dinner for min sister-in-law ikvall fast hon fyller ar imorgon. Eftersom de flesta jobbar imorrn tog vi det ikvall istallet. Pa lordag ar den mannen mins tur, nasta tisdag ar det my brother-in-laws tur och sen pa fredagen ar det min svarfars tur... busy times.

 

Uncle Moises och lilltjejen! :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Du kanske är gravid ;-) hört att man kan blir trött då :)

2012-03-28 @ 12:09:52
Postat av: Nadja

Den där lilla sötnosen kanske ska få en kusin? Säker på att du inte är gravid? :P

2012-03-29 @ 21:37:39
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Jennifer

Haha ja det stämmer, kör en Mazda SUV något.. :D Vart bor du exakt?!:D Är ledig en hel vecka nästa vecka så måste hitta på något!! Tips?!

2012-04-05 @ 05:11:42
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0