Snabba ryck...

Kom precis hem fran jobbet och ska bara byta om och stoppa nat litet i magen innan det bar av till Stamford och arets forsta Aliva@5.
 
Har kommer en bild fran nar Smash Mouth upptradde -09
 
Imorrn efter jobbet drar vi in till city och till narmare bestamt Battery Park for lite midsommarfirande med 1000-tals andra svenskar och ikke svenskar... och sa blir det lite Christer Sandelin pa det ocksa... haha, ska bli skoj!! 
 
Summer time!!! :)
 
Ohh, fick en liten surprise igar pa lunchen... bara sa dar...:)
 
 
...och en yummie glass...:) (dock inte vardens finaste och skarpaste bild..:P)
 
Det var en valdigt glad overraskning maste jag erkanna...:D 
 
Bast att gora mig iordning nu... chao och GLAD MIDSOMMAR allihopa!!! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Haha ja, ni har ju nastan annu fler valmojligheter nar det galler framtiden! Ja, alltsa vi ar verkligen redo att gifta oss men vi maste i alla fall vanta "anda" till efter jag har kommit tillbaka fran Sverige i augusti pga visa-status och allt sant. Men efter det sa :)
Kul att du ska till NYC igen!! Hur lang tid tar det att aka dit fran dar du bor? Kul med midsommarfirande ocksa!

2012-06-22 @ 06:33:25
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Mysigt värre! :)
En riktigt glad midsommar till dig också!!

2012-06-22 @ 10:19:13
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Ah, nu ser jag att min kommentar publicerades :) Jag trodde inte att det funkade igar och skrev typ hur manga ganger som helst sa sorry for terroriseringen, haha.

2012-06-23 @ 05:12:01
URL: http://henriettav.blogspot.com
Postat av: Henrietta

Hahah spam!! Nej men jag tror att det var for att kommentaren inte syntes pa en gang och da antog jag att nat blivit fel. Sa jag skrev igen och igen... haha.
Ja, H&M var kul. Sa skont att ga in i en affar och veta exakt vad man kan forvanta sig. Vi har en IKEA typ 45 min fran oss (dar typ alla vara mobler kommer ifran hehe) sa dar har vi varit ett par ganger men det var nog mer an 6 manader sen sist.
Ah vad nara du bor NYC, how awesome. Nu forstar jag varfor du ar dar ofta :)
Jag hade en jattebra helg faktiskt, Sjalv da? Vad har du gjort?

2012-06-25 @ 05:07:22
URL: http://henriettav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0