I morgon ar det fredag...

.... pa torsdag ats det artsoppa pa lordag ar det fest, men fredag ar enda den dagen som kanns bast...
 
Ahh, vad vlad jag blev att jag hittade min klanning i mandags!! :) Hade kollat upp nagra online som jag ville prova...tva av dem gillade jag skarpt. Hann dock inte prova alla jag sett online forren jag found mine! :P Var nara att inte ens prova den da jag inte trodde den var min typ av klanning... haha, sa mycket for det. Sa fort jag tog pa mig den visste jag at "this is the one". Den var bara sa ratt. Bekvam, satt helt perfekt och jattefiiiiiiin...:) Var dessutom rea pa den...awesome! Ville inte ta av mig den...haha!  Ahhh, vad jag langtar tills den 25:e augusti da jag far visa upp den for alla...:) 
 
Redan torsdag... har gar det undan, men det ar ju ingen nyhet direkt. Har hunnit med en hel del... jobb as usual, men aven annat skoj. Tror vi gatt o blivit stamgaster pa frozen yogurt stallet nere i Sono...Mmmm!! Igar blev det dessutom lite wings efter det... (bra att borja med glass och sluta med wings... borde det inte vara tvartom?). Pa lordag ska vi luncha med Marie och hennes Johannes...:) Marie traffade jag har sommarn -08 da hon bodde i Westport over sommarn. Nu har hon och hennes fastman vart har pa semester och aven hunnit med en liten roadtrip. De aker hem till Sverige pa sondag redan...:( men vi kommer ju ses i augusti igen...:) Sen blir det lite b-day party for Johanna. Pa sondag har hubby ledigt (yay!!!), sa da tankte vi dra upp till Misquamicut beach, Rhode Island...
 
Har ar fram misquamicut forra aret...:)
 
The girls! :)
 
Har ar lite andra bilder fran den senaste tiden...en bok jag borja lasa...
 
Sjalvklart hunnit med stranden... love the fact att vi bor ca 10min darifrfan! Sa skont att aka dit en vanda nar man suttit instangt pa jobbet en hel dag...
 
Pa vag hem fran stranden...
 
Frozen yogurt...:)
 
Nepp, nu ar det sangen som galler... upp tidigt o jobba imorrn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0